onsdag 25. september 2013

Jeg ser rødt.... (Juleduk 4)


Misforstå meg rett! ;)


Jeg ser rødt......... som i juleduken! Kjenner det på øynene at det er slitsomt å jobbe med fargen over lengre tid. Blir til at jeg må ta hyppigere pauser, og det ergrer meg, for nå er jeg inne i en "broderi-dille-periode". :(

Med under tre måneder igjen til jul, har jeg innsett at duken ikke vil bli ferdig i år. Selv om jeg nå har nesten en fjerdedel gjort, så blir det nok først neste jul at eieren kan pynte bordet sitt med den. :) Likevel, det går fremover, bare se!!! Hurra for progresjonen!

Lover at jeg skal komme med bilde når jeg er kommet over milepælen 1/4! :)

Til venstre (og over) ser dere forskjellen fra siste dag av august og til nå.

Håper vi får en høst som gir meg gode muligheter til å brodere masse... :)


Sore eyes...

Working on the red tablecloth makes my eyes sore. Need to take time away from stitching, and that bugs me, because I am really into stitching now. :(

Three months until Christmas, and I can tell I won't get it done this season. Probably next year?!

Got almost a quarter of it done, though. Pictures showing progress from 31.august-today!
Here's hoping for a fall with lots of chances to put some stitching in it!! :)

Beni

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar