tirsdag 17. september 2013

Ferdige broderier - del 1

I mine sysaker har jeg mange oppskrifter og pakker med delvis brukte garnbunter. Det er resultat av at jeg er ferdig med dem og har restegarn igjen. Vil liksom ikke kaste noe, for de fleste er små og enkle/raske broderier. :) Dessuten tar jeg vare på fulle lengder med garn, slik at de kan brukes til andre ting senere.

Nå har det seg slik at jeg ikke husker alle broderier jeg har laget opp i gjennom, men noen vet jeg hvem som ble mottaker av...





<- Gave til broderen, en gang for lenge siden... Han likte i hvert fall å fiske i sine yngre dager?! Husker det var veldig lite og "putlete" å få til. Ble levert til skikkelig innramming også... Permin of Copenhagen #14-1125








Vårløper laget til min søster for mange år siden. Har man bursdag i april, hva er vel mer passende? -> Kjøpte to, så skal lage til meg selv også... Den er altså på "to-do-listen" min. :) Ekelunds Handarbeten #E4176









<- Denne mener jeg at er på hytten i dag? Var det en gave til mamma og pappa, mon tro? CeWeC #V6242.





Denne har jeg laget mange ganger. Sist var vel som en "til-fra-lapp" på julegave til mine foreldre?! Da brukte jeg en liten ramme fra Ikea til montering... ->  95 3004 "Cross-Stich Kits"

Dersom noen av dere der ute fortsatt har en broderigaver du har fått fra meg, så gi meg et pip. Hadde vært kjekt å huske/vite hvor ting har tatt veien... :D


Finished embroideries - part 1.


In my stash, I have plenty of finished charts and yarn ends. Some I'd like to keep, because they're "quickies".. 

I don't always remember who the recipient was, but these four I do remember. 
No.1: Birthday-gift for my brother who liked to fish.
No.2: B-gift for my sister. Bought two, so one is on my "to-do-list". 
No.3: This is at the cabin, maybe a gift for my parents?
No.4: Made many times. Last time as a gift-tag. 

If anyone out there still has an embroidered gift from me, do let me know! Would love to know/remember where they've all gone... :)

Beni

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar