fredag 11. oktober 2013

TUSAL - oktober

En måned er gått, og mitt ORT-glass har fått mye mer rester!! HURRA!

De aller fleste er fra juleduken, men en del er fra mitt nå ferdige(!) "on-the-go"-arbeid: Kiri the Cat. (Har bare tatt meg fem måneder...) Gøy å oppdage at restene herfra også tilfører farge. Vel, "avklippet" er mer riktig å si, for de fulle lengdene havner i garnboksene mine.

Noe er fra mitt nye "on-the-go"-arbeid: Christmas Cottage fra Bucilla. (Nr. 33819) Startet på dette i dårlig belysning på hytten sist helg, så håper jeg har talt riktig... Broderes på 18-count AIDA, noe som er mye tettere enn hva jeg har jobbet med til nå. :)

I tillegg er det litt restegarn fra broderiet jeg hjelper nevøen med. Se her for eget innlegg!


My TUSAL for October 

The jar is filling up! And please know, that these are only my clippings, because the leftover strands go in my stash... :)

What's in here?
1. ORTs from the tablecloth.
2. Finally finished my Kiri the Cat, and moved on to the Christmas Cottage. Both are "on-the-go" kits, and yes, I save the clippings!! :)
3. ORTs from the owl I'm sewing with my nephew.



Jeg har plassert min blogg på Laksevåg i Bloggurat!

1 kommentar:

  1. Iron Stinger's Eye Bracelet Stinger's Eye Bracelet
    by Ayn Breen · 2017 · Cited by 9 — Iron Stinger's Eye mokume gane titanium Bracelet Stinger's Eye Bracelet titanium mountain bikes Stinger's Eye Bracelet samsung titanium watch Bracelet Stinger's Eye Bracelet Stinger's Eye titanium grades Bracelet. This is silicone dab rig with titanium nail the first time the

    SvarSlett