tirsdag 9. april 2013

Opprydning!



Hadde en liten "ryddedag" i forrige uke. Tok for meg alt av broderier og -utstyr som er i hus. Så ganske rotete ut mens det pågikk, men føltes godt etterpå.




Var klar over at jeg hadde en god del prosjekter liggende, men mengden var visst mye mer enn hva jeg trodde - bare sjekk ut kurven på bildet!!!

Kanskje noen av dere nå skjønner hva jeg mener med at jeg kunne tatt fri fra jobb i minst tre år, og likevel hatt nok å gjøre? :) Og husk da på at dette kun er broderiene mine... ;)

Det kjekke med å rydde, var at jeg oppdaget at mine WIPS (work-in-slow-progress), WIP (work-in-progress) og UFO'er (UFERDIGE-OBJEKT) ikke var så mange. Rundt seks, faktisk. HURRA for det!!!

Da teller jeg bare ikke med de ti som kun skal monteres... ;)

Beni

4 kommentarer:

  1. Så utrolig kjekt å lese bloggen din! Du er skikkelig flink til å brodere, husker godt at du laget julekulene fra tiden på Haukås :) Godt å se at du ikke blir arbeidsløs med det første..

    SvarSlett
  2. Så da kjøper vi IKKE broderipakker i gave til deg de neste 15 årene.. :-) Bra ryddet!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hi-hi... Eneste jeg kan trenge er ulike typer aida-stoff, til alle de små tingene jeg skal lage innimellom! ;)

    SvarSlett