fredag 11. oktober 2013

Bedre med system i rotet - enn rot i systemet!


Rotehode eller petimeter?

Jeg er vel ingen av delene, håper jeg? Heller en salig blanding!? Liker godt å ha det greit rundt meg, men kan også overleve med litt rot. :)

Et viktig unntak er med broderigarnene mine! Brukte en del tid på å få garnrester tvunnet opp, men du så kjekt det er nå i ettertid. Startet med en slik eske, og det ble kjapt til to. Den minste esken kjøpte jeg i London i fjor.

Etter en del restegarn siste året, (HURRA - jeg har fullført en god del!)  har de to store blitt fulle og det var trangt om plassen for nye som kom til. Så da jeg etter litt intens deltakelse hos www.panel.no kunne hente ut opptjente poeng, valgte jeg (etter først å ha donert en sum til SOS Barnebyer) også et supergavekort hos Panduro. Resultatet ble en tredje, stor eske, en stor stoffsaks, en halvmeter AIDA-stoff, og litt småtterier!! Plutselig ble det interessant å svare på alle mailene som dukker opp flere ganger i måneden med rare spørsmål... ;)

Har sagt det før: Jeg trenger bare tid, og kanskje litt AIDA-stoffer, i mange år fremover. :)


Messy or control freak?

Sure, I like it tidy, but can live with some clutter around me. But when it comes to my leftover yarn, I'm a bit of a freak. I've now got three large boxes to store them in, thanks to a gift-certificate I got from answering questions by some polls. :)

As I've said before: All I need is time and some extra fabrics... :)

2 kommentarer:

  1. Jeg er litt sjalu..hvis jeg prøver å holde orden,mister jeg tid som er gull verdt.hvis jeg prøver å skape noe i rot?,finner ikke det som trengs! For en oppgave å balansere på midten!

    SvarSlett
  2. Jeg har en sånn boks jeg og, men den er visst ikke så veldig oppdatert og ryddig... Ha en fin helg! Hilsen Siri :-)

    SvarSlett