fredag 3. januar 2014

TUSAL januar #1

Nytt år - nye muligheter...

Vel, her er resteglasset slik det så ut på nyttårsaften. Ikke mye gjort siste måned heller...

Ble noe avklipp fra de ferdige sokkene mine, og også noe fra mine "to-go"-broderier. Samtidig hadde jeg juleverksted i desember, hvor det ble litt rester. (Se eget innlegg senere!)

Jeg starter på et nytt glass første gang jeg setter kryss i dette året! :)

Har forresten lovet meg selv at det skal bli mer rom for brodering i 2014, og dermed også flere blogginnlegg. Er jeg for vågal om jeg sier at jeg ønsker å klare en fjerdedel av juleduken på tre måneder? :D Det vil i så fall bety at jeg kanskje er ferdig med den innen / i løpet av oktober dette året. Blir du med og heier på meg?


New year - new possibilities...

My ORT-jar has few new rags in it, since the December-update. Got some from my finished knitted socks, and some from my "to-go" kits. Also some from a Christmas workshop I had, hence all the red... 

Starting a new jar now. Made a resolution this year, to make more time for stitching. Hope to get the Christmas tablecloth done by October... Is it overambitious? Will you help cheer me on?

Beni



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar