søndag 19. januar 2014

Juleduk 5 - første delmål nådd!

Det nye året førte med seg et positivt løft hos meg... Plutselig fikk jeg lyst til å brodere på juleduken igjen! :D Har ikke rørt den, (annet enn å skyve den litt unna i juletiden,) siden september. - Skjemmes virkelig!

I tillegg er det ekstra gøy at jeg nå delvis har passert linjen som markerte en fjerdedel av duken. Har litt igjen før jeg kan si at linjen er helt passert.

Det dumme var at kopimaskinen min bestemte seg for å ta kvelden akkurat nå når jeg trengte flere kopier av mønsteret. De som studerer bildet under, vil se at jeg farger rutene som er ferdig sydd på duken. Blir ekstra "giret" av å se at det fylles opp på arket. :)

For dem som ikke leste TUSAL-oppdateringen min 3.januar; Jeg har gitt meg selv et mål: Bli ferdig med neste fjerdedel innen tre måneder, og hele duken innen oktober! Får håpe at dette ikke blir nok et nyttårsforsett som glir ut i sanden...

I dag har jeg fått ordnet meg nye kopier av mønsteret, så nå trenger jeg ikke noe annet ut mars, enn tid til å brodere. :D


Christmas tablecloth - 1.target reached


I got a crafting-boost after New Year's Eve, and it shows in my stitching. I've partly crossed the line marking a quarter of the cloth. YEAH!

Made myself a promise here: A quarter done in three months, and the whole thing done by October.
Cheer me on, please!? :)

Beni

5 kommentarer:

  1. Blir kjempefint!! Stå på, dette klarer du! :-)

    SvarSlett
  2. Lovely work and on red fabric too!!! Your eyes must be very tired. ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanks, Jan. Yes, I do find that I have to break off much more and earlier than with other fabrics.. Still positive, though! :)

      Slett
  3. Hvordan går det med delmål to???? "Spark-bak" :D

    SvarSlett