fredag 5. juli 2013

Verdens BRODERIDAG - 30.juli 2013

Kom over et nettsted med denne tittelen. Var ikke klar over at det fantes en slik dag en gang!!! Og selv om det er på en vanlig ukedag, så bør jeg klare å få satt noen sting denne dagen. Krysser fingrene for det, i hvert fall... ;)

Har ikke blitt så mye gjort av håndarbeid i ferien så langt, satser på at andre halvdel blir bedre... Klarte å skaffe meg et nytt julemotiv mens jeg var på tur, i tillegg til at min mor kom med noen småsaker også. (Der røk forsettet mitt om å ikke anskaffe nye ting før jeg var kommet dypt ned i sakene jeg allerede har. SUKK!)

Kan ellers nevne at min nevø på snart seks ringte meg og fortalte at han hadde kjøpt "sy-ting". Jeg måtte komme og hjelpe!! Vi tok det med på ferieturen, og selv om tante plasserte stingene, slik at han bare kunne trekke nålen gjennom, så var det lite interessant. :D Får se når vi klarer å få det ferdig...

Med ønske om en god sommer og god ferie til alle kjente og ukjente!
Beni

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar