torsdag 18. juli 2013

HURRA!!!!

Det kan se ut til at jeg har kommet litt i balanse med livet/jobben/fritiden (endelig), for nå har jeg klart å brodere en god del de siste dagene. Har savnet roen som trengs for å kunne sitte med disse "konsentrasjonsoppgavene". (Liker bare telle-broderier, må vite!)

Faktisk klarte jeg å få ferdig denne juleløperen i går. :) Enda en WISP avsluttet, hurra! Eneste som gjenstår på den er vasking, stryking og montering. Får se om jeg kan klare det også, i hvert fall før jul... ;)

I tillegg vil jeg også nevne, for de som lovet å være med og "pushe" meg, at jeg nå har funnet frem JULEDUKEN igjen. Håper jeg kan klare å få unna en god del av den de nærmeste dagene. (PS. Det regner og er tåkete ute og lite sol, så jeg bør kunne få gjort litt, selv om det er midt på sommeren!?) Har laget meg et "rede" i sofakroken, og satser på at det ikke kommer besøk, slik at den må pakkes bort på en stund.. Hi-hi

Beni

2 kommentarer:

  1. Du e veldig flink å brodere :) og eg huska når du va ferdig med den. .....eg satt vel toppen ein halv meter frå deg. Du va såååå kry, og d har du all grunn til å vera :) U go girl!!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ;) Takk, Heidi. Husker vel bare EN gang hvor vi satt med broderier begge to!?! Hi-hi

      Slett