onsdag 31. juli 2013

Selvfølgelig...


Er det ikke typisk? 


Når jeg endelig hadde funnet igjen motivasjonen for å brodere litt, så kom solen!!! :)

Heldigvis har det tidvis vært for varmt til å sitte ute for å sole seg, og da har "redet" og juleduken ventet på meg i sofakroken. Har derfor fått lagt igjen noen sting her og der... "Problemet" nå er at jeg ikke husker hvordan jeg regnet ut endringene jeg gjorde før jeg begynte på duken. :( Blir en skikkelig telle- og tegne-kveld på meg snart, altså!

Ellers har jeg vært svært aktiv (for meg å være) i det siste; to fjellturer, bygget dukkehus til nevøen (sammen med mine foreldre), bytur med venner, og bakt masse pariserboller... Her er bildebevis for noe av dette:


Nå er det ikke alle dager som har vært like solfylte, og da har jeg fått til noen kryss. Bare se her:
Godt med sol, men også kjekt å se at jeg får gjort noe i forhold til samvittighets-dilemmaet. :)
Beni

2 kommentarer:

  1. Så flink du er!!! Jeg ser for dårlig til å brodere, men tror ikke jeg hadde hatt tolmodighet heller. Alt for mye pirk og konsntrasjon........ :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Kristine. :) Vi har vel alle noe som virker positivt på tålmodigheten.. (For deg: bøker?) Klem

      Slett