tirsdag 18. mars 2014

Vil jeg nå målet mitt? # juleduk 7

Har jeg tatt meg vann over hodet med nyttårsforsettet mitt? 

At halve duken skulle være ferdig ved utgangen av mars...?


Nå er halve mars gått, og jeg har slitt med de hersens konglene og atterstingene på kortsiden i ukesvis!? Problemet har vært at fargen som brukes til atterstingene er identisk til en av dem som er i konglene. Det gjør det nærmest umulig å se hvor en allerede har sydd. - Var så lei at det gikk mange dager uten at jeg orket tanken på å brodere. :( 

Vel, i starten av forrige uke fikk jeg endelig gjort ferdig konglene, og har kommet meg videre. Bare se! :D


Nå er jeg faktisk så giret, at jeg blir lei meg om jeg ikke får gjort litt hver kveld. Og det til og med når min herlige nevø kommer på overnatting hos meg...

Det gøyeste er når jeg ser på mønsterarkene at det blir mer og mer fargelagt der. Da vet jeg at dette kan gå, om jeg bare får brodert litt hver kveld.

Har bare en kongle igjen på denne siden, og den skal takles i kveld. Se punkt 5 på bildet under!



Jeg lover å ta bilde av alt som er gjort på duken når det er tid for neste TUSAL!








Will I ever reach my target for March?

Half the tablecloth done before the end of the month...?


OK, I admit it, my mojo left me when I was working on the pine cones... Took weeks to finish them, simply because one of the colors of the pine was identical to the color needed for backstitching. :(

Since last week I have gotten a lot more done, and I am so hopeful, that I actually think I can reach my goal. I even feel sad if I can't get any stitching done in the evenings. :)

For the next TUSAL I promise to take a picture of all my progress on it!

Beni


4 kommentarer:

  1. Det blir kjempefint! Heia, heia! ;-)

    SvarSlett
  2. Such lovely progress!!! When can we see it out of the hoop and spread out to see the full extent of your work?

    SvarSlett
    Svar
    1. There' will be a big picture in the next Tusal, Jan. :)

      Slett
  3. I don't know whether it's just me or if perhaps everybody else experiencing problems with your site.
    It appears like some of the written text in your posts
    are running off the screen. Can somebody
    else please comment and let me know if this is happening to them as well?
    This might be a problem with my internet browser because I've had this happen previously.
    Thank you

    Also visit my web page :: Kat

    SvarSlett