søndag 2. mars 2014

TUSAL - mars #1

Tid for TUSAL-rapport igjen. :)

Ja, jeg vet at det var en i slutten av januar også, men da var det så mye annet som skjedde... Dessuten fant jeg ut at det var bedre med sting i juleduken, enn ord på bloggen. :) - Sorry, til dem som har ventet på innlegg!

Dersom dere trodde at jeg ikke har gjort noe siden midten av januar, så tar dere skammelig feil! De siste to innleggene vitner om det, og mitt neste vil komme med mer bildebevis i forhold til juleduken...

Glasset ble startet like etter nyttår. Ved overgangen til februar var det ikke så veldig mye ORT'er i det, men nå derimot... Det tykke garnet jeg har brukt til ugle og bosniatøfler gjør litt av seg, altså. ;)

Blir nok mye mindre forskjell neste gang, fordi trådene fra juleduken ikke monner like mye. Jeg er bare glad for at jeg fortsatt ser lyst på progresjons-planen min, selv om jeg bare har en måned på meg til å få gjort nesten en hel fjerdedel... :)


TUSAL March #1.

I missed the 2nd update of the TUSAL and ORT-jar in late January. Figured it made more sense to take advantage of my mojo, and get some stitches into the Christmas tablecloth, than to blog about it...

The thick threads in the jar comes mostly from the OWL I made with my nephew. (See last two posts!)

Started this jar in the beginning of January, and I am rather pleased with it thus far. ;)

Beni

4 kommentarer: