tirsdag 3. august 2021

Pakket vekk påsken...

Enda et utkast fra 2013 som aldri kom lenger... 

Ja, vet det er en stund siden påske, men oppdaget at jeg også hadde en del broderier blant pynten min. Bare se:

Bilde 1 - øverst:  Påskekyllingen er laget dobbel, slik at den har samme motiv på begge sider. Denne husker jeg at jeg fikk til å montere selv, uten hjelp.
Bilde 1 - nederst:  De to andre motivene er av typen "trykket mønster på stoff", noe jeg ikke er glad i. Egentlig er de to av en serie på fire, men blir definitivt ikke flere på meg! Den ferdige har #6577 og den uferdige #6575. Får se når den siste eventuelt blir ferdig. 😜 Finner ikke noe produsentnavn på pakkene, dessverre.

Bilde 2: Klokkestrengen vet jeg tok litt tid å få brodert og gjort ferdig. Mange detaljer som skulle med, og det var første gang med denne type montering. Mamma hjalp meg med å få monteringen til, mener jeg å huske.
Bilde 3: Hanen er et Permin de Copenhagen broderi, og var en utfordring med de gule blomstene. Spennende med nye teknikker i hvert fall! Heldigvis enkelt å få den i ramme. Bakstykket var det som tok tid å få på plass.
 
     


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar