lørdag 4. oktober 2014

Til konfirmanten

" Påske-plunder"

Påskens resultat
I påsken 2014 var jeg på hytten som vanlig. Og tradisjonen tro, måtte jeg ha med meg et lite håndarbeid. Fikk gjort ganske mye på det, selv om armene gav beskjed om at jeg burde tatt det mer med ro. Kjedelig!

Like etter påske skulle jeg hjelpe til i en konfirmasjon. Hva er vel enklere å gi som gave, om ikke et håndlaget kort? Jeg trosset smerter og kjørte på med arbeidet. Ikke lurt for armene, men jeg tror konfirmanten likte kortet hun fikk. :)


Dette var en gratispakke "Monty & Binky" fra Adam Pescott / Spring Companions, som fulgte med et nummer fra Cross Stitch Card Shop.


Easter


To keep up the traditions, my family spent Easter at the cabin in the mountains. I brought this free card kit "Monty & Binky" from Cross Stitch Card Shop, by Adam Pescott / Spring Companions.

Got more done than my arms liked, because they hurt. Still, I pressed on, so that the card could be given to a young girl at her confirmation shortly after Easter. I do believe it was well accepted. :)

                                             Beni

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar