fredag 12. september 2014

Au!

Senebetennelse


Siden starten av april har jeg slitt med senebetennelse i begge armer. Jeg klarte å få gjort noen sting på juleduken, men så måtte jeg legge arbeidet fra meg igjen på grunn av smerter i armene. Virkelig frustrerende, siden jeg var så giret på å holde progresjonen min oppe! :(

Det gikk ganske mange uker før jeg våget å gjøre noen form for håndarbeid eller PC-relaterte oppgaver (som ikke hørte til jobben). Derfor har det blitt lite blogging også.

Jeg klarte riktignok å få tatt bilder av duken. Her ser dere duken utbrettet, like før jeg ble helt ferdig med kortsidemotivet. 
Kortsiden ferdig!

Når det gjelder ORT-glasset og min TUSAL-deltakelse, så sier det seg selv at det ikke har fått særlig mye påfyll. Men, litt har det blitt... 

For etterhvert som jeg ble bedre, fant jeg ut at jeg klarte å hekle noen omganger. Jeg har ganske mye restegarn liggende, fra diverse katter, sokker og bosniatøfler som er blitt laget. Vel, ved å sortere restene etter tykkelse på garnet, ble det en bra haug garn i kule farger. Se neste innlegg for detaljer...




OUCH, tendonitis hurts!

Since my blog posts in March, I've haven't been able to get much progress on the tablecloth. I've had tendonitis in both arms. I did manage a few stitches before I had to take a break, and that made me sad, 'cause my mojo was high and running. :(

This is also why I have been "missing in action" on my blog since then. The pictures show my progress shortly before I had to put it away. 

As I slowly got better, I found that I could crochet a little, using leftover yarn from my stash. See next post for details... :)

Beni

1 kommentar:

  1. Lovely progress Beni, sorry to hear about the tendonitis.

    SvarSlett