fredag 26. april 2013

Posten kom!

Jeg har endelig våget meg inn i netthandel-verdenen. :) Og på eBay kan man virkelig gå amok, om man finner noe som interesserer...

Forrige uke søkte jeg etter store nøkkelringer (baggasjeringer), og sannelig, der dukket det opp noen alternativer som hadde en overkommelig pris. Kjekt med gode priser, pluss at de kommer rett i postkassen min. :)

Nå kan endelig gutta på Kolltveit få resten av konfirmasjonsgavene sine fra meg, så snart vi blir enig om hva som skal være endelig motiv! ;)


Her er et eksempel på noe jeg har gjort tidligere:
Dette er et keltisk kors, og oppskriften kommer fra Textile Heritage, fra en pakke merket 2007 Art Pewter.

Det gøye med disse "store" nøkkelringene, er at det er plass til litt motiv i dem, i motsetning til de "vanlige" som bare har plass til initialer eller noe veldig lite.. :)

Beni

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar