tirsdag 2. april 2013

Bursdagsgave med en vri... :)

Jeg har akkurat pakket inn gaven til en venninne. Siden den skal overleveres kommende helg, kan jeg ikke si noe nærmere om hva det er enda... ;-)

Oppskriften fant jeg i Cross Stitch Crazy nr. 159. Teksten er blitt tilpasset mottaker, og jeg håper den faller i smak.

Dette var gjort på to kvelder, etter først å ha skummet gjennom restekassene mine. Med litt "trening" så vil monteringen også gå raskere.

Tror dette også kan bli en "finn-en-gave-kjapt"-idé. :)

HURRA! Den falt i smak!
Hjørne-bokmerke og skrivebok godt mottatt. ;)

B



2 kommentarer:

  1. Går det an å ønske seg et slikt bokmerke for å gi videre til en uglesamlende svigermor som leser mye? :-)

    SvarSlett
  2. Vi må kunne klare noe, sånn innimellom mine litt større prosjekter... ;)

    SvarSlett